Comanda
Produsele pe care doriti sa le achizitionati le puteti adauga in cosul de cumparaturi pe masura ce le vizualizati. Pentru a finaliza comanda este nevoie sa va creati un cont. Pentru crearea contului va sunt solicitate cateva date personale, acestea sunt necesare pentru a vi se putea expedia comanda, respectiv:
NUME si PRENUME ADRESA NUMAR DE TELEFON ADRESA DE E-MAIL Solicitam numele, prenumele si adresa pentru emiterea facturii; aceste date sunt necesare, conform prevederilor Codului fiscal, a fi inscrise pe factura.Solicitam numarul de telefon pentru a va contacta, in vederea confirmarii comenzii, si pentru a fi contactat de curier in momentul in care vi se livreaza comanda.Solicitam adresa de e-mail pentru a va transmite dovada plasarii comenzii pe site-ul nostru. Plata comenzii confirmate se poate face online prin transfer bancar prin Ordin de Plata, Ramburs la Curier sau plata online cu CARD DE CREDIT / DEBIT . Livrarea
Livrarea se face prin curier, oriunde in tara, intr-un termen cuprins intre 1-4 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii. Exceptie fac perioadele foarte aglomerate precum Black Friday, Craciun, Anul Nou, Sarbatorile Pascale, 1-15 septembrie (inceperea anului scolar), cand termenul de livrare poate suferi modificari datorita volumului mare de comenzi. Comenzile plasate in zile libere legale sau vinerea vor intra in procesul de confirmare/pregatire/ambalare/livrare incepand cu prima zi lucratoare. Coletul se va trimite la adresa indicata de dumneavoastra in momentul plasarii comenzii. Pe colet vor fi trecute datele dumneavoastra de contact, pentru a putea fi apelat de curier in ziua livrarii comenzii.Este asadar important sa ne comunicati, in formularul de comanda, un numar de telefon la care curierul sa va poate contacta, datele dumneavoastra personale fiind protejate atat de ROBEN SRL, cat si de firma de curierat.
Costul livrarii
Costul de livrare al comenzilor, cu valoare mai mica de 200 lei (inclusiv TVA), este de 15 lei, produsele fiind expediate prin societatea GLS General Logistics Systems Romania SRL. Comenzile de peste 200 lei (inclusiv TVA) beneficiaza de transport gratuit.
Returul
Conform art. 9 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati in posesia fizica a produselor/a ultimului produs, dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra.
Pentru a fi acceptat returul, produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat: nefolosit, fara urme de utilizare, fara lovituri sau zgarieturi, insotit de toate accesoriile cu care a fost livrat, in ambalajul original plus un ambalaj care sa asigure transportul in bune conditii, daca este cazul. Daca produsul facea parte dintr-un set se va returna intregul set. Pentru a va exercita dreptul de retragere este necesar sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din contract, prin transmiterea unei declaratii neechivoce in care va exprimati decizia de retragere din contract. Adresa de e-mail la care se poate trimite o astfel de declaratie este: office@roben.ro In cazul retragerii din contract, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, inclusiv costurile livrarii, cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in tot cazul, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari. Potrivit prevederilor art. 14 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, costurile returului sunt suportate de consumator. Puteti expedia produsele returnate sau sa le inmanati direct la adresa Hateg, str. Horea nr. 115, jud. Hunedoara, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile. Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor avand posibilitatea sa alegeti orice curier. Nu acceptam returul produselor prin Posta Romana, exceptie facand serviciul de curierat al Postei Romane. Sunteti responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Pentru returnarea produselor ne puteti contacta telefonic la numarul 0254 772 001, urmand ca cererea de retur sa o trimiteti la adresa de e-mail: office@roben.ro . Operatorii nostri va vor oferi toate informatiile in privinta alegerii modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile suplimentare necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat. Garantia produselor
Toate produsele comercializate de www.ROBENTOYS.ro beneficiaza de garantie pentru o perioada de 30 zile de la data achizitiei.
Exceptie fac urmatoarele:
Jucariile mari, cu acumulatori: masina, motocicleta, ATV – 6 luni
Bicicleta – 12 luni
Tricicleta – 3 luni
Trotineta – 3 luni
Drona – 3 luni
Trotineta electrica – 12 luni.
Vanzatorul asigura calitatea produselor si acorda cumparatorului o garantie de 30 de zile, sau alt termen, dupa caz, conform Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, republicata, care incepe de la data livrarii produselor.
Consumatorul are dreptul, conform prevederilor O.G. nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor si Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, in mod gratuit la:- Repararea produsului cumparat;
- Inlocuirea produsului, daca acesta nu poate fi reparat cu respectarea art. 11 din Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.
Repararea sau inlocuirea, se va face intr-o perioada de 15 zile de la data constatarii defectiunii sau, dupa caz, stabilita de comun acord intre vanzator si cumparator.
Nu se acorda garantie pentru daune provocate din cauza:- neglijentei sau neatentiei cumparatorului, lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc.;
- greselile de utilizare sau intretinere (etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor etc.) ;
- produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.)
- reparatiilor efectuate de persoane neautorizate, de schimbari a starii originale a bunului, de influentele naturale (rugina, etc.), pastrare in conditii improprii
- deteriorarii si pagubelor mecanice datorate transportului necorespunzator, a deplasarii imprudente, utilizarii necorespunzatoare, intemperiilor;
- forta majora, cazul fortuit, alte cauze de exonerare de raspundere pentru vanzator;
- lipsa pazei, urmata de evenimente care afecteaza bunul.