Una dintre misiunile prioritare ale SC ROBEN SRL este constituita de calitatea relatiei pe care o construim cu partenerii si clientii nostri, o relatie de incredere bazata pe corectitudine si respect reciproc.

Scopul procedurii este acela de a stabili modalitatea de primire, inregistrare, analiza, gestionare si solutionare, in termenul legal, a reclamatiilor/petitiilor, adresate catre SC ROBEN SRL.

Cum administram solicitarile dvs.:

• Vom prelua mesajul transmis de dvs. in cel mai scurt timp posibil;

• La receptionarea mesajului, veti primi din partea noastra o confirmare de primire;

• Vom face toate eforturile pentru a raspunde in maximum 15 zile lucratoare;

• In cazul in care solutionarea reclamatiei dvs. necesita mai multe investigatii si nu o putem onora in termenul de 15 zile lucratoare, va vom informa privind stadiul solicitarii dvs.;

• In cazul reclamatiilor complexe, care implica un termen de rezolvare extins, la fiecare 15 zile lucratoare vă vom informa asupra stadiului in care se afla reclamatia dv.

Ne puteti contacta prin:

Telefon: 0786 448 774

E-mail: office@robentoys.ro

Website: prin completarea formularului de la CONTACT

Va rugam sa ne transmiteti datele dvs. de contact si modalitatea de comunicare preferata astfel incat sa va raspundem in cel mai scurt timp.